Intarirea sistemului imunitar. Factori care influenteaza imunitatea | spatv.ro

intarirea sistemului imunitar

Detoxifiere 3 pași simpli pentru un sistem imunitar mai puternic Cu siguranță avem nevoie de pauze digestive pentru a ne ajuta organismul să facă față mai ușor agresiunilor externe precum stresul, poluarea și aditivii din alimente. Autor: Dr. Dar daca nu te simti inca pregatit pentru a lua masuri mai drastice, poti oricand sa urmezi cei trei pasi de mai jos pentru a-ti intari sistemul imunitar. Bea un pahar de apa calduta in care ai stors intarirea sistemului imunitar jumatate de lamaie, imediat cum te trezesti si apoi continua sa bei pe tot parcursul zilei.

intarirea sistemului imunitar

Este pe cat de simplu, pe atat de eficient in intarirea sistemului imunitar. Periajul uscat sustine sistemul limfatic stimuland vasele limfatice sa dreneze substantele nedorite catre organele care se ocupa de procesul natural de detoxifiere. Cum se face periajul uscat?

3 pași simpli pentru un sistem imunitar mai puternic

Ai nevoie de o perie pentru corp pe care o vei folosi inainte de dus. Incepe cu laba piciorului si apoi continua in sus spre solduri, cu miscari circulare. Periaza-te pe maini si piept cu miscari lungi catre inima. Apoi incepe de la degete si intarirea sistemului imunitar in sus spre umeri tot cu miscari circulare. In zona stomacului periaza in sens invers acelor de ceasornic.

Sistemul imunitar de la A la Z

Ceaiurile din plante reprezinta o modalitate minunata de a intari sistemul imunitar si de intarirea sistemului imunitar sustine buna functionare a organismului. Dintre variantele pe care le poti alege, musetelul combate inflamatiile, senna si aloe vera lupta impotriva constipatiei, iar papadia este sprijin dovedit pentru functiile ficatului.

intarirea sistemului imunitar

Citeste aici ce alte plante medicinale au beneficii pentru sistemul imunitar. Detoxifiereaasa cum stii, este un proces natural fiziologic, iar pasii de mai sus, urmati in fiecare zi, nu fac altceva decat sa stimuleze organismul sa isi indeplineasca acest proces, intarind astfel sistemul imunitar.

Citeste si Imunitatea: Ce este si cum functioneaza sistemul imunitar?

Întărirea sistemului imunitar

Organismul va fi mai puternic in fata bolii si va reactiona mai bine atunci cand va fi atacat de virusuri, bacterii sau fungi. Exista, insa, si alte metode prin care poti fortifica sistemul imunitar.

Consumul de alimente care intaresc sistemul imunitar te va ajuta sa te protejezi imbolnavire, dar si sa lupti cu anumite boli. Iata ce trebuie sa consumi pentru a stimula sistemul imunitar: Usturoi crud daca suferi de gastrita sau reflux gastroesofagian si nu poti consuma usturoi, inlocuieste-l cu extractul de usturoi ; Citrice — in special kiwi, lamaie si portocala; Legume crude — in special broccoli, patrunjel, conopida; Proteine de calitate — oua, seminte de dovleac, carne de pui; Alimente precum: iaurt, turmeric, ceai verde.

Factori care slabesc sistemul imunitar Pe langa prezenta unei infectii, exista si o serie de factori care pot cauza slabirea sistemului imunitar. Mai jos sunt cei mai importanti dintre acestia9: Stresul — perioadele lungi de stres pot afecta sistemul imunitar. Stresul transmite un semnal creierului pentru a produce mai mult cortizol, un hormon care blocheaza activitatea celulelor T responsabile cu lupta impotriva infectiei. Relaxarea si timpul petrecut alaturi de cei dragi pot ajuta la reducerea stresului; Singuratatea — poate duce la inhibarea sistemului imunitar, potrivit unui studiu publicat in Antioxidants and Redox Signaling.

Si suplimentele alimentare pot fi folosite pentru sustinerea sistemului imunitar, insa e indicat sa fie luate la recomandarea medicului. Printre suplimentele eficiente in colon cleanse 120 capsule sistemului imunitar se afla cele pe baza de vitamina Cde ghimbir, spirulina, echinacea terapie helmintică pentru lupus, suplimentele pe baza de fier, seleniu sau vitamina A.

Si pentru ca tot vorbim de suplimente, retine ca in alimentatia ta trebuie sa se regaseasca nutrienti care au beneficii in ceea ce priveste imbunatatirea sistemului imunitar.

Printre acesti nutrienti, spun oamenii de stiinta1, se afla arginina, acizii grasi Omega 3, glutamina, lipidele structurate si nucleotidele.

Administrarea unor intarirea sistemului imunitar crescute de arginina ar putea imbunatati functia imunitara in cazul pacientilor supusi unor interventii chirurgicale ori celor care au avut un traumatism, spun cercetatorii.

De asemenea, cand in alimentatia pacientilor se regaseste cel putin un gram de acizi grasi Omega 3 EPA si DHA combinatiau loc in organism anumite modificari, care se dovedesc a fi mai putin proinflamatoare. Cercetatorii spun ca efectele argininei si ale suplimentarii cu Omega 3 ar putea fi de ajutor in unele situatii: arginina ar putea imbunatati productia de citokine si de oxid nitric la pacientii cu imunosupresie, pe cand acizii grasi Omega 3 ar putea fi benefici atunci cand exista substante proinflamatoare in exces.

Ce masuri mai poti adopta pentru a-ti consolida sistemul imunitar Strategiile ce merg mana in mana cu un stil de viata sanatos reprezinta o buna modalitate de a incepe sa iti ajuti sistemul imunitar sa functioneze mai bine. Asadar, poti lua anumite masuri care nu sunt deloc complicate.

Prima linie de aparare este sa alegi un stil de viata sanatos. Specialistii subliniaza ca fiecare parte a corpului nostru, inclusiv sistemul imunitar, functioneaza mai bine atunci cand este protejata de "atacurile" care vin din mediul inconjurator.

intarirea sistemului imunitar

Prin urmare, aceste strategii ce au la baza un stil de viata sanatos te vor ajuta sa iti mentii imunitatea la cote maxime: - nu fumaiar daca fumezi in prezent, renunta la acest viciu - alege o dieta bogata in fructe si legume - este bine sa ai activitate fizica in mod regulat - mentine-ti greutatea la un numar normal de kilograme - daca obisnuiesti sa bei alcoolconsuma-l cu moderatie - dormi suficient - ia masurile necesare pentru a evita infectia: spala-ti mainile des cu apa si sapun, spala bine carnea pe care urmeaza sa o gatesti, etc.

Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.

Citițiși